Od stare platforme koja je pružala skromne mogućnosti, jednostavnog izgleda, na kojoj sadržaj nije bio optimizovan kako bi ključnim rečima za hotel Ub privukao potencijalne goste, nakon naše saradnje došlo je do potpunog preokreta. Za 360 stepeni. Nakon što smo uveli i virtuelne ture.
Da ne pomislite da je samo to dovoljno, važno nam je da vam postavimo jedno pitanje- šta radite ako pozovete goste, ili vam se najave? Prvo malo ipak sredite kuću, zar ne. Upravo tako je tekao i naš rad u virtuelnoj kuću hotela Ub, na njihovom sajtu.
Šta smo sve uradili?
Krenuli smo od onoga čime počinjemo svaki važan posao, uradili sve potrebne analize. Saslušali smo gde žele da stignu, sagledali potencijale, trenutne slabe tačke i istražili tržište. Ali i način na koji ljudi pretražuju i smeštaje i šta uopšte pitaju kada su u porazi za idealnim mestom za odmor.
U vreme kada je vreme veoma dragocen resurs i kada svega po nekoliko sekundi ostavljamo nekom sadržaju dok skrolujemo po ekranu, vodili smo računa i o sledećem:
- da staru platformu redizajniramo, obogatimo, modernizujemo, da može da podrži i fotografije visoke rezolucije, video materijal, kao i opciju video poziva- čak i na način da ih klijent pozove preko telefona, dok mu se oni javljaju sa laptopa.
- da sajt, bez obzira na to koliko je bogat „zahtevnim“ sadržajima, bude responzivan, odnosno da se veoma brzo i lako „otvara“ na svim uređajima sa kojih se pretražuje. Već dugo pretraga sa mobilnih telefona prednjači.
- izradili smo za njih takozvani „custom design“, odnosno, nismo koristili brojne besplatne „modle“ za sajtove sličnog tipa, već im izradili potpuno originalan, njima prilagođen dizajn sajta koji ujedno pruža i mnogo više mogućnosti.
- visokokvalitentim fotografijama postigli smo realističan izgled koji u potpunosti oslikava sav kvalitet koji hotel Ub nudi, bilo nam je, koliko i njima, da se vidi koliko je rada uloženo u kreiranje i samog smeštaja i brojnih programa za odmor.
- veoma je važno, za vidljivost i samim tim uspeh njihovog poslovanja što smo im uradili i fotografije za sajt booking.com jer je reč o platformi na kojoj fotografije u najvećoj meri privuku posetioce da nekom smeštaju uopšte posete pažnju, a potom i da ga, ukoliko im sve odgovara, posete.
Znate li šta je rezultat toga? Sobe koje su ušuškane među same krošnje drveća i s tri strane imaju „zidove“ od stakla- non stop su prodate!
- za Google maps izradili smo im virtuelnu turu. Jeste važno da tu imate fotografije i recenzije vaših zadovoljnih klijenata, ali je jednako važno da imate i vaše kvalitetne materijale. Zašto?
Sve što prodate preko Google maps naloga, prodaćete bez davanja provizije kao što morate ukoliko se prodaja vašeg smeštaja ostvari preko portala koji reklamira vaš smeštaj.
- od sajta vrlo kromnih mogućnosti došli smo do specifične, interaktivne platforme. A to je neminovno donelo i preglede- i dovelo goste. Verujemo da i vi to želite.
Good design is invisible; great design is unforgettable. That’s the magic of a digital agency.Tommy Olins
Koliko puta ste do sada čuli izraz “besplatni marketing”? Verovatno jako puno puta da više ni ne verujete da je to moguće. Po izradi Google Maps virtuelnih tura zaista dobijate besplatan marketing ako imate izrađen Google Bussines nalog za Vaš hotel. Ista priča je i sa restoranima, Google traži prave korisnike kojima će “servirati” i prikazati Vaš sadržaj, Vaše usluge ili Vaš meni.
Zašto morate da imate virtuelnu turu na Google maps, ukoliko imate hotel?
Što je u izlogu to je u radnji – ta stara izreka možda i najslikovitije daje odgovor na ovo pitanje. Kada postavite virtuelnu turu na vaš Google Maps nalog, vaša ponuda vidi se jasno do u detalj. Već tada pokazujete ne krijete od njih ništa. Dajete im priliku da „šetaju“ kroz vaš prostor i vide bukvalno svaki detalj. I pre nego što vas posete. Bolje ih informišete i to česo povećava njihovo interesovanje, a i poslovanje sa njima.
Kada uz pomoć virtuelne ture sve vide realističnije prikazano, umanjujete šanse da će biti razočarani po dolasku i otkazivati rezervacije. Uz virtuelne ture povećavate njihovo korisničko iskustvo.
Ukoliko na sajtu i na Google mapama imate virtuelnu turu, vašim potencijalnim gostima šaljete mnogo važnih poruka koje mogu da budu presudne da kod vas i dođu. Vrlo često vas upravo to izdvoji od konkurencije. Evo kako smo tim putem poveli nove goste putem hotela Ub.
Ljudima je odmor svetinja
To je dragoceno vreme koje izdvoje kako bi odmorili i u to ulažu novac, verovatno je da ga i štede baš za tu priliku. Zato je važno da im izbor olakšate, da sve što ste pripremili posebno za njih bude realno prikazano i „na klik“. Da im budete što bliži. Kako bi vas zaista i posetili.
Šteta je da ste „kuću“ odlično sredili za goste, a da oni za to ni ne znaju, pa i ne dolaze. Jer ono što ste uložili i uradili nije realistično prikazano na vašem sajtu. Možda je vreme da to promenite. Javite nam se.