Hotel Ub Aqua Park – Virtuelna tura
Naša agencija CIFRA MEDIA imala je čast da realizuje 360 virtuelnu turu za potpuno novootvoreni Hotel Ub Aqua Park, koji se odlikuje modernim dizajnom i luksuznim sadržajima. Projekat je zahtevao sveobuhvatnu prezentaciju hotela putem interaktivne virtuelne ture, kao i promotivni video koji prikazuje sve ključne delove ovog prestižnog objekta.
kategorija:
Virtuelne Tura, Google Maps virtuelna tura, fotografisanje
tip usluge::
Fotografisanje 360 VT, VR, HTML, Java, Video produkcija
datum:
05. Maj 2022.
lokacija:
Ub, Srbija hotelub.rs/virtuelna-tura-aquapark
Opis usluge - projekta
Hotel Ub Aqua Park poseduje luksuzne sobe, restoran, spa centar i mnoge druge sadržaje. Naš zadatak je bio da kroz fotografisanje i snimanje predstavimo svaki od ovih segmenata hotela u punom sjaju. Fotografisali smo sve sobe, restoran, i spa centar, sa ciljem da prikažemo komfor i eleganciju koje hotel nudi gostima.
Osim fotografisanja i kreiranja virtuelne ture, radili smo i promotivni video kako bismo istakli najvažnije elemente ovog modernog hotela. Dodatni zadatak bio je izrada virtuelne ture za Google Maps, što je omogućilo potencijalnim gostima da istraže hotel pre nego što rezervišu boravak, pružajući im realističan uvid u svaki deo hotela.
Izazov i rešenje
Neke prostorije smo morali da fotografišemo iz više puta kako bismo dobili željeni efekat. Stalno premeštanje sa jedne lokacije na drugu zahtevalo je veliku organizaciju i fleksibilnost, kako bi se svaki deo hotela prezentovao na najbolji način, a da se ne naruši mir gostiju.
Rešenje: Veći deo fotografisanja, poput soba i foajea, odradili smo noću, kada je promet gostiju u hotelu bio minimalan. Ovaj pristup omogućio nam je da radimo neometano, ali i da kreiramo fotografije sa specifičnim osvetljenjem koje daje posebnu atmosferu prostoru. Naš cilj je bio da prikažemo svaku prostoriju u pravom svetlu, zadržavajući autentičnost ambijenta.
Koristili smo flambijent tehniku fotografisanja, koja kombinuje osvetljenje sa realnim ambijentalnim svetlom hotela. U kombinaciji sa HDR fotografijom, postigli smo visoku preciznost u prikazu detalja i boja. Iako je ova tehnika zahtevna, omogućava da se prostorije prikažu u punom sjaju, sa jasnim kontrastima i bogatim detaljima.
Takođe, veliki deo posla bio je u postprodukciji fotografija, gde smo morali da obradimo svaku sliku kako bi se sve uklopilo u jednu celinu. Cilj je bio da svaki deo hotela izgleda jednako dobro i povezano, bez obzira na to kada i pod kojim svetlosnim uslovima je fotografisan.
Na kraju, zahvaljujući pažljivom planiranju i vrhunskoj opremi, uspeli smo da sve fotografije uklopimo u jedinstvenu virtuelnu turu. Kombinacija noćnih snimanja, flambijent tehnike i HDR obrade dala je izvanredne rezultate, a krajnji proizvod pruža realistično i impresivno iskustvo za sve posetioce virtuelne ture hotela Ub Aqua Park.
Good design is invisible; great design is unforgettable. That’s the magic of a digital agency.Tommy Olins