Hotel Ub – Business and Wellness – Virtuelna tura
Naša agencija CIFRA MEDIA imala je priliku da kreira virtuelnu turu za Hotel Ub – Business and Wellness, prestižni hotel sa dugogodišnjim poslovanjem. Ovaj projekat predstavljao je izazov sa ciljem da se prikaže sofisticirani dizajn, udobnost i kompletan sadržaj hotela kroz fotografisanje, promotivni video, i virtuelnu turu.
kategorija:
Virtuelne Tura, Google Maps virtuelna tura, fotografisanje
tip usluge:
Fotografisanje 360 VT, VR, HTML, Java, Video produkcija
Date:
09. Jun, 2021.
Lokacija:
Ub, Srbija
hotelub.rs/virtuelna-tura/
Opis usluge - projekta
Hotel Ub je već godinama sinonim za luksuzan smeštaj i vrhunske wellness usluge. Naš zadatak bio je da, kroz detaljno fotografisanje, prikažemo sve aspekte hotela, uključujući sobe, restoran, i spa centar. Pored klasičnog fotografisanja, realizovali smo i promotivni video koji vizuelno ističe poslovne i wellness kapacitete hotela.
Takođe, kreirali smo virtuelnu turu koja omogućava budućim gostima da istraže svaki kutak hotela pre rezervacije. Uz to, radili smo i virtuelnu turu za Google Maps, što povećava vidljivost hotela i omogućava bolji uvid u njegovu ponudu, čime se dodatno povećava šansa za nove rezervacije.
Izazov i rešenje
Izazov: Najveći izazov u ovom projektu bio je fotografisanje hotela dok su gosti već boravili u njemu. Morali smo da se prilagođavamo i premeštamo sa jedne lokacije na drugu, izbegavajući ometanje gostiju. Neke prostorije smo morali da fotografišemo iz više puta kako bismo postigli najbolji rezultat i obuhvatili svaki detalj.
Pre nas, hotel su fotografisale različite agencije, ali nijedna nije uspela da značajno podigne njegov rejting na platformama kao što je Booking.com. Naša ekipa je prepoznala gde su prethodni timovi grešili i uspeli smo da kroz kreativne fotografije i inovativne pristupe prezentujemo hotel na mnogo atraktivniji način.
Good design is invisible; great design is unforgettable. That’s the magic of a digital agency.Tommy Olins
Rešenje: Kako bismo obezbedili maksimalni kvalitet, većinu fotografisanja obavili smo noću, kada je promet u hotelu bio manji. Fotografisanje soba, foajea i drugih ključnih delova hotela, poput spa centra, realizovali smo u pažljivo kontrolisanim uslovima, koristeći flambijent tehniku. Ova tehnika kombinuje prirodno osvetljenje sa dodatnim izvorima svetlosti, stvarajući osećaj topline i ugodnosti na fotografijama.
Osim flambijent tehnike, koristili smo i HDR (High Dynamic Range) fotografije, koje omogućavaju bogat prikaz detalja i sjajnu kontrolu svetlosnih kontrasta. Tako smo postigli da prostorije izgledaju prirodno, a istovremeno živopisno i privlačno, kako bi potencijalni gosti dobili jasnu sliku o hotelskom ambijentu.
U postprodukciji smo uložili mnogo truda kako bismo sve slike uskladili i napravili kohezivnu celinu, prikazujući hotel u njegovom najboljem svetlu. Posebno smo ponosni na noćne fotografije, koje su se pokazale kao jedan od ključnih faktora za unapređenje vizuelnog identiteta hotela.
Jedan od najlepših momenata projekta bilo je noćno fotografisanje dronom, gde smo snimili spektakularne panorame hotela i njegovih okolina. Ove snimke su unikatne i dodatno osnažuju imidž hotela, pružajući potpun uvid u njegovu poziciju i dizajn