Jela Jagodina – 360 Virtuelna Tura Showroom-a
Veliko nam je zadovoljstvo da možemo da se pohvalimo da je ovaj projekat izrade 360 virtuelne ture realizovan po treći put za našeg stalnog klijenata doo Jela Jagodina, koja je jedna od najvećih proizvođača nameštaja u Srbiji. Virtuelna tura je izrađena za njihove potrebe predstavljanja na najvećem sajmu nameštaja u nemačkoj MOW 2024.
kategorija:
360 Virtuelne Tura, VR aplikacija
tip usluge:
Fotografisanje 360 VT, VR, HTML, Java, Video produkcija
Datum:
10 . Septembar 2024.
lokacija:
doo Jela – fabrika nameštaja
Jagodina, Srbija
Opis usluge - projekta
Projekat za DOO Jela Jagodina obuhvatao je detaljno fotografisanje njihovog showroom-a, koji se prostire na 1000m² i sadrži više od 40 različitih modela dnevnih soba, spavaćih soba i kuhinja. Naš zadatak je bio da precizno uhvatimo svaki detalj i boju izloženog nameštaja, zadržavajući vernu prezentaciju enterijera. Fokusirali smo se na isticanje dinamike osvetljenosti svake sobe, dok smo pažljivo balansirali ambijentalno osvetljenje prostora, kako bi svaki segment showroom-a bio jasno prikazan, ali sačuvao originalnu atmosferu i stil dizajna koji je Jela Jagodina zamislila.
Finalni rezultat je interaktivni web sajt sa 360° virtuelnom turom, koja omogućava posetiocima da istraže celokupan prostor showroom-a na inovativan i moderan način. Zahvaljujući preciznom prikazu boja i pažljivom osvetljenju, korisnici dobijaju realistično iskustvo pregleda proizvoda, kao da se nalaze u samom prostoru. Ovaj projekat ne samo da je uspešno prikazao sve prednosti i lepote nameštaja Jela Jagodina, već je i omogućio klijentu da na jedinstven način predstavi svoju ponudu kupcima širom sveta.
Izazov i rešenje
Izazov: Jedan od ključnih izazova prilikom izrade 360° virtuelne ture za Jela Jagodina bio je povećanje interaktivnosti i angažovanja korisnika. Kako bismo postigli taj cilj, fokusirali smo se na dodatne elemente koji su obogatili iskustvo istraživanja showroom-a.
Rešenje: Prvi korak je bio fotografisanje pojedinih elemenata nameštaja, kao što su ručke, ivice i fini detalji završne obrade. Na ovaj način, korisnici su mogli da detaljno pregledaju kvalitet izrade i osete poseban estetski doživljaj svakog komada nameštaja.
Da bismo dodatno poboljšali korisničko iskustvo, integrisali smo kratke video snimke koji prikazuju funkcionalnost i upotrebu različitih elemenata nameštaja i kuhinjskih modula. Ovi snimci pružaju interaktivnu komponentu koja potencijalnim kupcima omogućava da sagledaju praktične aspekte dizajna i specifične pogodnosti koje proizvodi Jela Jagodina nude. Ovakav pristup omogućava korisnicima da bolje razumeju vrednost i prilagodljivost nameštaja u različitim scenarijima korišćenja, čime se značajno poboljšava percepcija brenda.
Good design is invisible; great design is unforgettable. That’s the magic of a digital agency.Tommy Olins
Još jedna važna inovacija bila je povezivanje 360° virtuelne ture sa zvaničnim web sajtom www.jela.rs, čime smo omogućili direktno linkovanje ka svim varijantama pojedinih elemenata nameštaja. Korisnici sada mogu brzo i jednostavno da istraže dodatne opcije i aktuelne kolekcije, uz mogućnost redovnog ažuriranja sadržaja unutar same ture.
Sve ove funkcionalnosti su objedinjene u intuitivan korisnički interfejs koji omogućava jednostavnu navigaciju kroz prostor od 1000m², pružajući posetiocima lakoću kretanja i potpuni pregled ponude showroom-a. Najveći benefit ovog projekta je što sada doo Jela ima mogućnost da ceo svoj showroom “ponese bilo gde sa sobom”.